Dag 2 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Pretty Overman - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Pretty Overman - WaarBenJij.nu

Dag 2

Blijf op de hoogte en volg Pretty

03 November 2014 | Curaçao, Curaçao

Mijn eerste nacht was op zich wel redelijk verlopen, ik werd wakker omdat ik allemaal stemmen hoorde en dacht dat de mensen waren die vroeg naar hun werk moesten. Ik keek op mijn telefoon hoelaat het was en het was nog bij drieën.
Ik was zo moe dat ik gelijk weer in slaap was gevallen en toen ik weer wakker werd was het half acht, ik ben er maar uit gegaan het was zo warm op mijn kamer en ik had voor me gevoel genoeg geslapen.
Ik ben meteen onder de douche gesprongen, want ik dacht dan ben ik echt goed wakker ;)
Eenmaal klaar met douche enzo ben ik naar beneden gegaan met mijn boek en ben ik lekker op het terras van het huis gaan lezen en ontbijten. ik had vandaag met twee meiden(Roos en Melissa) afgesproken om lekker naar het strand te gaan, dus tot die tijd heb ik lekker gelezen en af en toe kwam er een huisgenoot langs en dan maakte we even een praatje. toen de meiden uit hun bedje kwamen waren ze allebei heeel erg brak en verrot van de avond daarvoor (ik moet eerlijk zeggen dat ze het ook heel bond gemaakt hadden).
Ik werd hoe verder we op de dag kwamen ook weer wat moeier en voelde me ook niet helemaal lekker(snotterig, keelpijn en ben ook helemaal lek geprikt)
We zijn uit eindelijk ook niet meer naar het strand gegaan, omdat we allemaal niet echt veel zin hadden, wel zijn we nog even langs de bank en supermarkt gereden om alvast avond eten te halen en nog wat andere dingetjes.
Ik had lekker een broodje rosbief als avondeten met daarop sla, tomaatjes, honing-mosterddressing en parmazaanse kaas :) het was een echt feestmaal.!!
Verder heb ik op de avond niks meer gedaan, dan alleen een beetje geklets met huisgenoten en nog even een biertje daarbij gedronken.
dit was een iets saaie dag, maar heb het gevoel dat er nog wel meer van deze dagen aankomen.

tot volgende keer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pretty

Actief sinds 29 Okt. 2014
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 1644

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2014 - 26 Oktober 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: