Mijn eerste reis - Reisverslagen van Pretty Overman - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Pretty Overman - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis

Na bijna 10 jaar gaat het eindelijk gebeuren, mijn grote droomreis naar het mooie eiland Curaçao gaat van start.
Ik ben ontzettend blij dat ik de kans krijg om dit mooie avontuur te gaan bewandelen, wel vind ik het ontzettend spannend.
Maar denk oprecht dat ik een hele mooie tijd tegemoet ga en wil jullie d.m.v. dit reisdagboek een beetje mee laten genieten van mijn avontuur.
Ik ga met veel plezier dit dagboek bij houden en hoop ook dat jullie het met plezier lezen.

Recente Reisverslagen:

16 November 2014

wat meerdere dagen

03 November 2014

Dag 2

02 November 2014

de eerste dag
Pretty

Actief sinds 29 Okt. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1655

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2014 - 26 Oktober 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: