de eerste dag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Pretty Overman - WaarBenJij.nu de eerste dag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Pretty Overman - WaarBenJij.nu

de eerste dag

Blijf op de hoogte en volg Pretty

02 November 2014 | Curaçao, Curaçao

Na woensdag goed te zijn aangekomen op Curaçao van een vlieg reis van ongeveer 9,5 uur, ben ik netjes opgehaald door een huisgenoot(Nick). Aangekomen bij het studentenhuis moest ik mijn huur en borg betalen, zodat ik mijn sleutel in ontvangst kon nemen.
Hierna kreeg ik een rondleiding door het hele huis(wat uit 5 delen bestaat) van een huisgenoot(Pim) die voor de verhuurder werkt en zelf ook in het huis woont.
Na de tour door het huis ben ik mijn koffers gaan ophalen om lekker naar mijn kamer te gaan en mezelf even lekker op te frissen.
eenmaal in mijn kamer aangekomen zag ik echt in een studentenhuis terecht was gekomen, mijn kamer bestaat uit een kast, bed en tafeltje(wat een bureau moet voorstellen denk ik) foto's volgen nog.
ik had mijn koffers op de kamer gezet en ben toen even gaan opfrissen, maar dat was een snelle opfrisser want warm water dat kennen ze hier niet. (Dus je doucht met heeel koud water) Na mijn opfris momentje ben ik een biertje gaan drinken met Nick en toen kwamen er langzamerhand meer mensen thuis van stage of werk.
we wonen ongeveer met 40 mensen in een huis wat uit 5 delen bestaat. de meeste zitten hier al 2,5 maand en blijven dus ook nog maar 2,5 maand. (dat wil zeggen dat ze allemaal eind januari weg zijn en we dan weer een nieuwe lichting krijgen)
ik heb 's avonds met Nick boodschappen gedaan bij de lokale Albert Heijn :P:P en we hebben met een groepje gezamelijk gegeten.
later op de avond ging iedereen nog op stap, maar ik was zo moe van de reis en alle indrukken dat ik lekker naar mijn bed ben gegaan.

  • 02 November 2014 - 18:58

    Eliza:

    Dag kanjer van me!
    Ik heb me aangemeld om een melding te krijgen zodra je een verslag er op gegooid heb!
    Het doet me goed te lezen dat je goed bent opgevangen door je huisgenoten. Ik ben benieuwd of je al wat van de omgeving gezien hebt.. Je had al een foto gestuurd natuurlijk waar je het prachtige weertje ziet!
    Het gaat hier goed, het zelfde en echt niks verandert.. Dus je mist hier niks.
    Ondertussen mis ik jou wel maar ben ook super trots hoe jij dit aanpakt!
    Ik kijk uit naar je volgende berichtje/verslag!
    Ik hou van je! Tot snel hoop ik!
    XXX

  • 02 November 2014 - 21:24

    Ingeborg:

    Hai lieverd, Fijn iets van je te horen. Van Thomas en Eliza natuurlijk wel gehoord dat het goed gegaan was, maar toch... Nou is wel even wennen denk ik. Koude douche zeg maar... Alle begin is moeilijk zullen we maar denken. Ben benieuwd hoe je je verder red. Zal gerust wel goed komen. Ben erg benieuwd naar je foto's. We denken en praten hier veel over je.
    Hartelijke groeten en dikke kus. XXX Tot gauw hier op je blog.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pretty

Actief sinds 29 Okt. 2014
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 1656

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2014 - 26 Oktober 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: